Blogger Widgets

Sunday 9 December 2012

Dari UKM ke Pasir Gudang

Salam Sejahtera semua..aku nk share satu part yang penting dalam proses aku nak jadi penari yg hebat..

Hmm.Sebenarnya x mau pun prgi nih..tapi da xda orang nk ganti tmpat kwan .So,aku pg jela..
aku pergi saner dibawah ARTISUKMA atas satu program Operasi Khidmat Masyarakat di Pasir Gudang diselia oleh Abg Herman dan Cik Zul..Anggota kami 8 org...Aku,Goh,Paan,Ammar,Ayu,Nik,Hawa dan Farah..


 8.00 pagi,bgun,kjot Paan.Ni time tggu bus..naek bus dalam jam 10 pg.

 Petang sampai jam 4 lebih..Kami tumpang tidur di Politeknik Ibrahim Sultan.Tempat
dari luar memang cntik...tp...
 Ni dalam bilik aku.diding da tahap papan lukis.
 Paan tido sebelah aku..Dinding dia lagi cantik..hehe.
siap ada sajak lagi...
Mungkin budak2 poli ni ahli seni kot.
 Sesi meronda-ronda

 Penaja utama pengankutan
 Dewan Serbaguna Taman Mawar,Pasir Gudang
Tempat Show.
 Bedak2 skit..
 Ni aku..very simple punye baju..6 tarian satu baju.
 Penari Pompuan
 Penari Lelaki
 Time rehersal..

Mujur semua da selesai.Pagi tadi jam 8.30 pagi berlangsungnya penutup OPKIM
Kami da pack2 brg siap awal pagi..budak2 poli new intake nak masuk...
 Sebelum pulang,elokla singgah makan dulu..
makanla Snack Plate di KFC.

Semua tgoh lapo..


SEKIAN SAJE...B Y E-B Y E

No comments:

Post a Comment