Blogger Widgets

Monday 21 October 2013

Selamat Bertunang Mokna

Assalamualaikum dan salam sejahtera,


Ni edisi liputan khas memang khas untuk Mok Na(Mak sedara).

Aku tempoh hari pulang ke kampung halaman di bukit depu pada jumaat lalu.Sabtu bakal diadakan majlis merisik sekaligus ngan pertunangan mak sedara aku,Siti marina yakni adik kepada mak aku.Mok na ni dalam lingkungan 30-an jumpa jodoh dengan orang kampungnya sendiri..

Cuaca pagi sabtu tu sangat elok.Cahaya matahari cukup menyegarkan mata dan minda.


Setting barang2 pertunangan amat simple dan sederhana.







Abah pun turut sama membantu.Buah duku kampung tu sedap.

Layan Gelagat adik2 aku yang cumel dan cute






Ketibaan rombongan pihak lelaki.katanya dalam 13 buah kereta.



Majlis merisik serta Pertunangan.



Lauk hari tu nasi minyak,ayam masak merah,acar dan gulai daging.



Mok Na bersama Ayah Ki(tunang)


Sweetlah...


Aku doakan dorang berkekalan ke jinjang pelamin hingga ke anak cucu cicit.Amin..



Setakat ini sahaja taipan ni..baru-baru nih nama aku di mention di UKM confession.Memang xpercaya ada pulak yang minat blog aku nih.BTW,thank you for the support..
Aku cuba hasilkan nukilan aku yang tersendiri.maka hari ni,hari esok dan hari yang lepas akan menjadi 
hikayat eoj.

sekian,
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

No comments:

Post a Comment