Blogger Widgets

Monday 4 March 2013

IMKBH indulge in memories

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua.

Hujung minggu yang terbaik setakat aku di semester 2 di UKM nih..IMKBH mcm IM4U tapi lain..
Haha...Baru aku dapat lihat wajah-wajah yang aku xpenah tengok di sem lepas.

Pelbagai aktiviti menarik berlangsung antaranya Solat Hajat dan doa selamat,Kendur@KBH,Fruit and Light Festival dan Asrama Tun Fatimah(Ni Rumah Hantu Buatan TEKAD)

Bawah ni gambar Futsarung (Futsal+Bersarung)


Penduduk KBH sedang menikmati buah-buahan segar spt durian,duku,epal,limau dan pear.


"Together we stand"                             


Aku pon buat show untuk kenduri tu..show zapin..



Ni yang paling spesel Malam Anugerah Seni UKM ala Glamourous diadakan pada malam ahad...Huihhh..aku xda bju2 glamour ni..


No comments:

Post a Comment