Blogger Widgets

Tuesday 5 November 2013

Round KL

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Dah masuk tahun Islam yang baru,1435 H.

Hari selasa lepas,aku,zahir,shira dan lia pg Round2 KL..Saja pergi jalan la..Sebab aku xberapa fasih jalan-jalan di Kuala Lumpur nih..

First kami pergi One Utama,Bandar Utama. dekat Sri Pentas Utama..Leh tahan gak Jem nak ke sana al maklum cuti public Maal Hijrah..nak cari parking satu hal lak..Park dalam mall dah full..haduih...

Masuk-masuk try la explore dlam tuh..mcam2 ada...tapi aku x berbelanja lah..haha...window shopping jer
KAMI

Kedai gula-gula serbajenis ada...

Kedai kasut ...

Casing Phone Duck

Dompet RM100 


Kami makan di Pizza Hut selepas perut xterbendung dari kelaparan...masing-masing ngoder..
aku order nasi goreng nih..lupa nama...

Ni Zahir punyer

Pizza baru Pizza Hut...makan jela..xreti ngoder..TQ to shira n lia,mmg pakar pizza.


Lepas tu kami move to tugu negara tapi sampai lambat gate dah tutp la...dapat amik nih jer..


Melewati KLCC yang tersegam besar bapak...



Bukit Bintang

Depan Pavilion


Beli tiket wayang Thor:Dark World



Idea round-round nih sebenarnya oleh si Lia n shira...aku n zahir tukang drive n GPS jer...hihi
Kereta kami sewa...Selamat pergi dan balik...

Ok...setakat nih saja lah...perkongsian yang xsebrapa ...aku harap korang sentiasa sihat walafiat(in good health)..

cehhhh....

Sekian.

No comments: