Blogger Widgets

Saturday 2 November 2013

PESTA KONVO UKM KE-41

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sihat x semua?harap anda sume sihat walafiat lah...selamat bercuti mid-sem buat warga UKM yep...seronokla dapat cuti jer kan..adalah kawan aku dari U lain jeles ngn aku...

Okayh...tgok title mestila nk tgok kandungan kan..
Baru-baru nih aku,aslam,zahir,acap dan paan pergi ke pesta konvo di dataran dewan gemillang..
ni gmbr pesta konvo harituh...time perasmian dia...Tetamu VVIP kita Yg Dipertuan Negeri Sembilan merasmikan pesta konvo.

Nih logo untuk pesat konvo kali nih.

Pentas Utama

Gimik Perasmian oleh Team Robot Soccer FTSM

Dorang(PALAPES UKM) bersiap untuk persembahan gerak tempur.


Pertandingan codebreaker kot..4 digit password...
Kami suma xdpt pon bkak peti tuh..


Dara Bif pon ada..

Berhenti makan di kedai nasi kukus nih..murah rm5.00 jer...ayam pon besorr

Persembahan kebudayaan Artisukma


Gambar aku ada untuk malam tuh jer..hari-hari lain xpg pon..huhu..cuaca xmenetu jer minggu tuh..

Setakat nih saja lah...Dihimpit kesunyian kolej (aku xbalik cuti kali nih)

Sekian..

No comments:

Post a Comment