Blogger Widgets

Sunday 29 December 2013

Chow Kit Road

Assalamualaikum dan  Salam Sejahtera,

Hari ni, aku n zahir kebosanan al maklum hari minggu...Jadi lepas menikmati hidangan di Al-Fariz Maju(Restoran Mamak)..Kami pon bersiap ke CK.

Zahir mencari dompet besar nak letak fon note 2 katanya...semangat dia...aku teman sahaja..dalam hati nak cari jaket kulit tapi satu pon aku xbeli..xda yang berkenan.

Kami carila barang sekitar GM Mall dan Pasar Jln Haji Taib.


Nostalgic betul

Suasana di Pasar Chow Kit









Aku sekarang nih duk suka snap gambar jalanan (Street Photography) sbb aku fikir dengan gambar banyak leh ceritakan suatu keadaan tuh...lagi-lagi kita jarang keluar dari bilik ..haha...musim exam nih....

Hope:Best Wishes to all who facing exam ,Good Luck for me and you all...

No comments:

Post a Comment