Blogger Widgets

Sunday 8 December 2013

SUKEM kali ini bagi aku ...


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Sudah 3 minggu SUKEM (Sukan Universiti Kebangsaan Malaysia Berlangsung)..Tempoh hari aku jadi kameraman kolej dan supporter yang cuba menhadirkan diri walau apa keadaan cuaca pon...

Sabtu (7 Dis 2013)
Pada jumaat berlangsungnya olahraga ..Azrin yang sepatutnya menyertai Berbasikal pada hari sabtu in jured...So aku ganti la dia..Jam 8.30 dah menanti siap dengan basikal dan dengar instruction dari Juruacara..Aku (D1) sebelum nih bukan ada training apa2...jogging pon tak...ape lagi la...ngat senang trek basikal tu..rupanya mashaallah..bukit tinggi dalam ladang kelapa sawit..kayuh gak la aku nih...
Sampai-sampai Finish line dalam 44 minit..Si piwan (D2) jauh meninggalkan aku di depan dengan 33 minit xsilapla...penat siyes....aku kne buat fitness balik...Tahniah buat Piwan ...



Dan kami inshaallah merangkul perak untuk berbasikal.

Ahad(8 Dis 2013)

Hari ni,Softball xckup orang tau...so aku n piwan td join softball lak...sekadar memberi nafas untuk kolej aku untuk beri cabaran kepada kolej lain.

Saringan
Tewas kepada Kolej Ibrahim Yaakaub
Menang kepada Kolej Tun Hussien Onn

Suku Akhir
Menang kepada Kolej Tun Hussien Onn
Menang kepada Kolej Rahim Kajai

Separuh Akhir
Tewas kepada Kolej Aminuddin Baki
(Pingat Gangsa buat softball)

Tahniah kepada Team Sotball lelaki

Aku hanya menanti hari pemberian medal jer....

1 Perak dan 1 Gangsa bagi aku untuk SUKEM kali ni..


Dan SUKEM kali ni bagi kolej aku, Burhanuddin Helmi kami tetap survival walaupun kolej sukan lain naik.

Buat masa sekarang ni adalah pungutan pingat bgi KBH,aku share jer..

1) Kriket - Perak
2) Hoki - Perak
3) Taekwando - 6 Emas , 2 Perak , 4 Gangsa
4) Tenis campuran - Gangsa
5) Sofball - Gangsa
6) Sepak Takraw - Perak
7) Olahraga - 1 Emas , 2 Gangsa
Basikal Lelaki - Perak
9) Ragbi - Perak
10) Futsal - Gangsa
11) Bola Keranjang - Gangsa
12) Silat - 1 Emas , 4 Perak , 1 Gangsa
13) Catur - Perak
14) Golf Perempuan - Gangsa
15) Boling Padang - Gangsa

EMAS - 8
PERAK - 12
GANGSA - 12
Teruskan ,luaskan pengaruhmu...

#dgators #hunger4excellence

No comments:

Post a Comment