Blogger Widgets

Monday 16 December 2013

Publisiti EDUFEST:Satu pengalaman

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

14 Disember 2013
Hari sebelum Edufest..raptai dan raptai penuh..Aku cuma hadir pada raptai penuh sahaja sebab petang tu prgi wedding pak sedara kat klang.Balik ngan moto melalui LDP(Lebuhraya Damansara Puchong) boleh plak moto aku jem..sedih wo....moto jem...bunyi enjin macam bergesel..prgi bengkel cek2 tgok piston condem dan blok calar.Pastu aku boleh plak kene tipu dgn cina nih...repair sampai rm570...
Sbb apa jadi mahal sbb cina tu dah bukak habis enjin aku...sedih btul...nk join raptai pon xsemangat..

15 Disember 2013,

berlangsunglah sebuah program keilmuan yang lama kami(Sekretariat edufest) perjuangkan...Bermula seawal 7.00 pagi kami sudah bersedia di dectar,UKM.Aku selaku ketua team publisiti berdepan masalah apabila crew publisiti ditugaskan menjaga booth pendaftaran sbb krew kurang.Dan aku wat kerja fotografi sorang2 pagi tuh.

yang baju biru tu Ketua Pengarah Edufest,Kak Najwa



Dan tiada bilik urusetia menyebabkan kami bekerja di lobi dectar sebelah kaunter pembelian tiket


Sebelah pagi berlangsung perasmian oleh Prof.Dr.Kadderi Mat Desa dan Ceramah motivasi dari Dr.Zaharuddin mengenai berjaya di universiti.

Selepas itu ada selingan persembahan nasyid,teater dan yoyo oleh mahasiswa UKM



Sebelah petang ,berlangsung soal jawab moderator:Amin Idris Panelist :Heliza Helmi dan Ustaz Haslin Bollywood



Pengisian ilmu dan perkongsian tips dunia dan akhirat yang sangat bagus..

Terima kasih Aslam dan Acap kerana datang jgak nengok ye..

Overall program nampak smooth dalam flow walaupon ada cacat cela sikit di dataran panggung seni.Apa pun team publisiti tetap menjalankan tugas dengan baik dan Tahniah kepada Sekretariat Edufest terutama kepada KP Kak Najwa yang banyak push aku untuk teruskan ber-publisiti dan bersungguh-sungguh menjayakan program ini.

Aku memang berbangga selaku ahli sekretariat.Banyak pengalaman baru semasa berprogram di Dectar.

Gambar kenangan:




No comments:

Post a Comment