Blogger Widgets

Monday 14 April 2014

Ronda-Ronda KL

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera,

Tempoh hari di hari ahad yang permai.. Aku planning nak g pasar karat kat Petaling Street.
So aku ajakla si Zahir..Dia Okay je tp aku kene kjut dia..So okay la bagi aku..Bwak moto dari Bangi Ke KL dalam 35 minit gak.Okayla selamat perjalanan tuh.

Sampai sana ..ramai sungguh manusia serupa masuk SOGO hari minggu..pergh tp nih low-bajet lah...nak beli macam2 benda ada..used item yer...


Habis2 ronda pasar karat dalam jam 9.00 pagi..Dibelinya aku sweater sejuk PUMA RM5 je...kondisi bolehla...balik basuh cun balik....haha

Perut berbunyi kedai kat KL masih banyak xbukak..kereta pon sikit je..Ahad kan cuti...
So aku lead pergi kg.baru,KL nak g sarapan. lapar den.

 Maka bermula lah sesi Teh Tarik bersama Zahir (macha)


Habis makan duk fikir...apa kata kita p cari rumah dalam citer Rempit tu..So kami semangatlah nak g cari.
Sampai sesat lam kampung tuh.Pose gmbr dlu haha..muke sesat dan over-konfiden.


Hasilnya..selepas tnya bangla dan tengok Maps.Rumah Biru sudah warna lain..Tapi Scenery dia cantikla.Background KL Twin Tower.

Last,pi teman zahir cari backcase fon kat Low Yat Plaza. 
Apa yang nak dicari xda ;Commuter Series OtterBox Iphone 4s
Apa yang dibeli ; Casing lain..aku pon trut sama beli casing..

Dalam 12 lebih kami balik ke Bangi , lunch di Fariz Maju...Mujur everything selamat dan satu memori buat hikayat eoj.

Sekian saja..terima kasih kerana luang masa baca post nih..Korang memang sempoi !

No comments:

Post a Comment