Blogger Widgets

Sunday 6 April 2014

TTS SGV 1

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Sebelum nih aku duk bercakap sal ESOK dan  program TTS aku..
Sekarang aku nak share skit lah sal event gathering pertama grup Kelab Penggemar SGV yang diadakan di Taman Tasik Titiwangsa.

Aku gerak dari UKM Bangi sorang diri jam 9 n sampai dalam 9.45 pagi.Tak sampai lima minit bro patong datang P2 lepak ngan bro sanim .Sembang kosong sementara menunggu yang lain..Jam 11 masih xbrapa ramai , Aku duk teruja menunggu Kedai Kita RIder ....Sebab dia bawak menda special dalam event nih.Tak lama penuh la dalam 20 orang kat sekitar kawasan tuh ,sume ber-helmet SGV..

Sesi Perbincangan dan Perkongsian Ilmu Dalam Kumpulan (Skema benor) ....
Point :
-lawatan ke Kilang SGV
-Pemburuan SGV candy blue yang sukar
-Penerangan mengenai SGV LTD yang very limited dan rare
-No.Lot Helmet
-Syarikat SGV dan naungan
-Usahama SGV dan LTD

Sesi Jual Beli

Kotak Misteri LTD




Sesi Bersama KKR



Sedap mata memandang


Member for the gathering

Tip-TOP SGV Crush...



Alhamdullilah..event habis jam 1 ..aku xterasa masa berlalu sbb rancak berbual dan mata melilau melihat bahan buatan bumiputera nih..Aku harap lagi ramai yang datang untuk next event.

Aku nak share skit :
Idea aku nak menaikkan nama helmet SGV nih sbb aku rasa nilah brand yang dah bertahan lama kat malaysia ..Aku tahu ni xsehebat SHOEI,ARAI dan BELL namun apa yang kami,Kelab Penggemar SGV perjuangkan adalah satu yang unik dari faktor usia,produksi,stripe,sticker,warna dan material made..Dan aku rase xda orang yg akan wujudkan grup nih sbb kononnya "KOmang" dan lokel punya..


--SGV--SGV--SGV--SGV--SGV--SGV--SGV----SGV--SGV--SGV----SGV--SGV--SGV--



1 comment:

  1. Salam..sy dari k.l..sy nk cari sgv hijau? Ada jual x? T.kasih

    ReplyDelete