Blogger Widgets

Saturday 5 April 2014

Sebelum ESOK ...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Wah...wah...wah.... korang sihat tak? Selangor di catu air lagi walaupun hujan setiap hari (Petang).
Kondisi aku masih Alhamdulllilah cukup sifat dan waras fikiran.

Sememangnya aku nantikan ESOK kerana ESOK is the first ever SGV helmet fan gathering held in Malaysia rase-rasenye lah...dengan nama lain TTS (Teh Tarik Session) di Taman Tasik Titiwangsa,Kuala Lumpur.

Serba Sedikit Kelab Penggemar SGV



Dengan tertubuhnya Kelab Penggemar SGV pada januari 2014 maka aku bersama members2 berusaha menaikkan nama sebuah helmet buatan malaysia by Solidgold helmets.


Korang ingat  helmet ni macam komang (Common) sangat kan??
aku beat korang cari SGV fiberglass dalam masa 1 bulan.... haha...

Persiapan aku :

-sebiji helmet sgv 99 cherry red
-cap sgv hijau
-cap local half visor
-lain2



Diharapkan ESOK berjaya dengan jayanya.Maka warna-warnilah sekita KL dengan helmet SGV yang warna macam Candy Crush..

Wokay...Buat yang bercuti (weekend n cuit mid-sem UKM ) Selamat bercuti ...
Sekian..Assalamulaikum dan Selamat Malam.


1 comment:

  1. Salam bro. Apa nama fb jual helmet sgv tu, Kedai kaki rider ke? Byk kedai aku dh masuk. Semua habis.

    ReplyDelete